banner
PN – Season Five (5.1)
19.01.2018 | Patch Notes | AAnubis | Počet zhlédnutí: 1437

Pozdější aktualizace Patch Notes

Hot Fix 6 (1. 2. 2018)

  • Opraveno - Thoth měl bug, který vyžadoval jeho vypnutí
  • Opraveno - Hide of the Urchin měl bug, který vyžadoval jeho vypnutí
  • Opraveno - Kerberovi duchové spouští předměty s efekty při zabití boha / minionů
  • Opraveno - Psi v Assaultu jsou příliš hluční
  • Opraveno - Ultimátní schopnost u skinu Brimstone Demon Thor je příliš potichá
  • Opraveno - Orákula přehrávají globální zvuky při zabití
  • Opraveno - Heaven's Arrow Hou Yi přehrává nesprávný zvuk při výběru skinu
  • Opraveno - Harpije v jungli nepřehrávají zvuk při umření
  • Opraveno - Diamon Joust Loading Frame používá "prázdnou" ikonu
  • Opraveno - Chaos fénix zobrazuje nesprávný portrét
  • Opraveno - Order fénix zobrazuje nesprávný portrét
  • Opraveno - Upraven Season Ticket, kvůli matoucí větě
  • Opraveno - Evolved Guardian's Blessing má nesprávný popisek
  • Opraveno - "About" stránka u Ranked vypisovala nesprávné informace
  • Známý problém - Ranked má momentálně bug, který je potřeba opravit před jeho spuštěním
     

Post-PTS změny (30. 1. 2018)

Herní změny

  • Deathbringer - Cena byla zvýšena z 2800 na 3000 zlata
  • Jungle Kempy a Bossové
    • Všechny jungle kempy a bossové časem udělují větší odměny v podobě zalta a zkušeností až do dosažení finální hranice
      • Scaling byl zvýšen z 8 na 10 u jungle minionů
      • Scaling byl zvýšen z 25 na 35 u Bossů

Známé problémy

  • Thoth je dočasně vypnut než bude nahrán Hotfix
  • Postup u odznaků je monitorován, ale udělení oděmn bude vyžadovat Hotfix
    • Ward udělený za 1667 Badge Points vyjde až v patchi 5.2 a bude odemčen zpětně těm, kteří na něj dosáhnou dříve
    • Rámeček udělený za 3333 Badge Points bude vyžadovat hozfix
    • HUD skin udělený za 5000 Badge Points bude vyžadovat Hotfix
  • Odměna za zabití hráče v Conquestu nefunguje správně a nedává hráčům správné zkušenosti. Oprava bude v Hotfixu

Hot Fix 5 (26. 1. 2018)

Změny předmětů

  • Guardian's Blessing
    • Přidáno 5 MP5 k předmětu Guardian's Blessing a Evolved Guardian's Blessing
    • Zlato za 5s bylo zvýšeno ze 3 na 4 u vylepšené formy předmětu

Obecné

  • Aréna byla přidána na PTS
  • Došlo k vylepšení výkonu pro hráče
  • Vylepšení Skadi skinu (lepší textury)
  • Season 5 Conquest Minimapa byla aktualizována

Bug Fixy

  • Opraveno - Problém s kolizí u Void kempu na straně Chaosu
  • Opraveno - Cool Dude Global Emote ikona se zobrazuje jako Victory Global Emote ikona
  • Opraveno - Problém s kolizí u vnější zdi u základy na straně Chaosu
  • Opraveno - Team Skin Booster nemá ikonu a notifikace
  • Opraveno - Problémy s grafikou prostředí na nové mapě
  • Opraveno - Lze vidět vnějšek mapy skrze skuliny ve zdech na základně strany Chaosu
  • Opraveno - Vylepšená požehnání nejdou prodat
  • Opraveno - Demonic Thanatos přehrává špatné zvuky schopností u 2. a 3. schopnosti
  • Opraveno - S5 kempy zobrazují zdraví během intro animace
  • Opraveno - Herní menu má špatný obrázek a mapu pro Conquest
  • Opraveno - Přijmutí zápasu má pro Conquest špatnou grafiku
  • Opraveno - Typhon's Fang nezobrazuje převod lifestealu na UI
  • Opraveno - Pozvání hráče do klanu pošle dvě pozvánky
  • Opraveno - Pyromancer nezničí hráčem vytvořené objekty
  • Opraveno - "Go To" tlačítka fungují pod Odyssey skiny
  • Opraveno - Thotova 1. schopnost neprodlužuje svůj hitbox při 2. a 3. střele
  • Opraveno - Mantle of Discord je zobrazován jako Aura předmět
  • Opraveno - Kameny u Chaos základy způsobovaly kolizi poletujícím bohům
  • Opraveno - Avatary jsou na obrazovce s avatary příliš malé
  • Opraveno - Assassin's Blessing má nesprávný popis
  • Opraveno - Guardian's Blessing má nesprávný popis
  • Opraveno - Valentýnská truhla postrádá ikonu
  • Opraveno - Pokud je Transcendence doporučeným předmětem, zobrazuje se vylepšená verze
  • Opraveno - Pyromancer dává při zabití špatný bonus zkušeností za minutu
  • Opraveno - Polynomicon má špatně uvedenou cenu

Známé problémy

  • U middle lane poblíž Chaos Speed kempu je "hrot" (nemá kolizi a nezabrání schopnostem)
  • Zakoupení odznaku na S5 obrazovce odznaků neposkytne avatar
  • Anubisova pasivní schopnost a efekt Typhon's fang se násobí místo aby se sčítaly
  • Soul Eater je uveden jako Aura předmět
  • Level 1 S5 Ticket odměn stále odemyká všechny Cutesy Avatary
  • Practice tlačítko momentálně nefunguje
  • Ah Muzen Cabova pasivní schopnost je uvedena jako Pet schopnost
  • V Aréně jsou dovoleni všichni bohové

Hot Fix 4 (25. 1. 2018)

Změny předmětů

  • Ethereal Staff
    • Pasivní efekt byl změněn z True damage na Magické poškození

Bug Fixy

  • Opraveno - V Arena God Builderu pro Warriory chybí Relikty a předměty k použití
  • Opraveno - Guardian's Blessing nefunguje na Jungle Bossy.
  • Opraveno - Fire Giant může nadhazovat hráče, kteří stojí za ním.
  • Opraveno - Jungle kempy, které dostávají poškození. zatímco se spawnují, nejsou "nataženy".
  • Opraveno - V Season Ticketu chybí 3 skiny na hlavní obrazovce.
  • Opraveno - Ikonky Avatarů jsou v nabídce příliš malé
  • Opraveno - Pyromancer přehrává zvuky Gold Fury při spawnování.
  • Opraveno - Warrior's Blessing nemá žádný cooldown.
  • Opraveno - Problémy s nakupováním Soul Gemu v obchodu.

Známé problémy

  • Popisek u pasivní schopností Ethereal Staff zmiňuje True damage místo magického poškození
  • Chaos strana v conquestu, způsobuje možnou kolizi s objekty pro bohy, kteří poletují
  • Mantle of Discord se chybně zobrazuje jako aura předmět.
  • Schopnost "Bees!" by se neměla být zařazená mezi Pet schopnosti
  • Hráči mohou pořídit jiný starter předmět po prodání nebo opuštění fontány.
  • Pyromancer má špatný scaling zkušeností za minutu.
  • Typhon's Fang dává jiné hodnoty Lifestealu než je zamýšleno.
  • Polynomicon zobrazuje špatnou cenu.
  • Soul Gem působí fyzické poškození

Hot Fix 3 (25. 1. 2018)

Změny předmětů

  • Evolved Gauntlet of Thebes
    • Aura předmětu byla změněna, místo 20 magické obrany nyní poskytuje 10 magické a 10 fyzické obrany

Bug Fixy

  • Opraveno - S5 Gold Fury někdy nepřehrává intro efekty
  • Opraveno - Cerberus: Některé vizuální efekty přetrvávají i po přerušení targeteru
  • Opraveno - Thoth a Guan Yu spouští Mage's Blessing více, než je zamýšleno
  • Opraveno - Různé problémy s Talisman of Energy v obchodě
  • Opraveno - V obchodě chybí předměty k použítí
  • Opraveno - Nelze se teleportovat na některé věže
  • Opraveno - Problémy s efekty na Anhurově Impale
  • Opraveno - Jing Wei je přitažena ke Kerberovi i když se dashne pryč
  • Opraveno - Buff Pyromancera se neobnoví, když hráč znovu vstoupí do fontány

Známé problémy

  • Zakoupení Season Ticketu odemkne hráčům všechny Cutesy Avatary
  • V Conquestu chybí portréty
  • Soul Gem je občas aktivován dvakrát
  • Dark Summoner se nezobrazuje v Season Ticketu

Hot Fix 2 (24. 1. 2018)

Změny na mapě

  • Gold Fury - Zdraví za minutu bylo zvýšeno z 225 na 275
  • Pyromancer - Zdraví za minutu bylo zvýšeno z 200 na 250
  • Fire Giant - Zdraví za minutu bylo zvýšeno ze 175 na 225
  • Fire Giant / Enhanced Fire Giant - Přidáno 5 zkušeností za minutu pro
  • Lane Minion - Sníženo zlato za 3 minuty z 1 na 0,5
  • Jungle Kempy - Sníženo zlato za 3 minuty z 2 na 1,5
  • Scaling Lane Minionů a Jungle Kempů se nyní zastaví na 21. minutě, což znamená, že jejich hodnota se celkem zvýší 7krát
  • Scaling Jungle Bossů se nyní zastaví na 25. minutě (Stejné jako během Season 4, přidáno pouze pro porovnání)

Herní změny

  • Všechny doporučené předměty byly upraveny, aby obsahovaly nové předměty
  • Požehnání (Blessings)
    • Mage's Blessing
      • Bonusové poškození na schopnostech bylo sníženo z 30 na 25
      • MP5 bylo sníženo ze 3 na 2 za stack
    • Hunter's Blessing
      • MP5 bylo zvýšeno z 5 na 10
    • Warrior's Blessing
      • Zdraví bylo zvýšeno z 50 na 100
      • Přidáno +40 obnovené many za poškození boha
  • Předměty
    • Obsidian Shard / Titan's Bane / Spell Focus / Warrior's Bane
      • Popis a předmět byl upraven tak, aby všechy procentuální penetrace byly aplikovány pouze na bohy (i část, která se nescaluje)
    • Typhon's Fang
      • Upraven popis, aby byl efekt jasnější
      • Tento předmět zvyšuje léčení získané z lifestealu a díky tomu dovoluje vyšší lifesteal než je hranice 65%
      • Bonus síly z lifestealu z tohoto předmětu není ovlivněn druhou částí pasivní schopnosti tohoto předmětu
    • Hide of the Urchin
      • Opraven problém, kdy se časovač pro obnovu štítu zastavil po smrti nositele
    • Gauntlet of Thebes
      • Tento předmět se nyní stackuje i při asistenci u Jungle Monster
    • Reinforced Boots / Greaves
      • Cena byla zvýšena na 1550
  • Bohové
    • Anubis
      • Popis pasivní schopnosti byl upraven
      • Změněn bonus k lifestealu ze schopnosti Sorrow na bonus k léčení z lifestealu
        • Toto bylo změněno, aby byl více konzistentní s předmětem Typhon's Fang
        • Hranice lifestealu je stále 65%, ale Anubis má bonusové léčení, které mu umožňuje jí překročit
    • Pasivní Schopnosti
      • Obecná poznámka
        • VŠICHNI bohové, kteří mají pasivní schopnost, která působí poškození by měli aktivovat různé předměty. Tyto schopnosti defaultně spustí předměty s pasivním efektem pro schopnosti (Mage's Blessing, Spear of the Magus)
        • Mnoho bohů, kteří spadají to této kategorie mají bonusové poškození zapsané jako Basic Attack poškození. Tyto schopnosti spustí předměty s efektem pro basic attacky (Hunter's Blessing, Telkhines Ring)
        • Bohové, kteří mají specifické spouštění některých předmětů budou mít přehled u popisu schopnosti
          • Cernunnos - Pasivní schopnost nespustí žádný předmět
          • Izanami - Aktivuje předmět pouze při prvním zasažením cíle
          • Erlang Shen aplikuje debuff dvakrát a poškození ve snížené formě
      • Ah Muzen Cab
        • Bees (Pasivní schopnost)
          • Tato schopnost nyní spouští Mage's Blessing
      • Susano
        • Gathering Storm (Pasivní schopnost)
          • Tato schopnost nyní spouští Mage's Blessing
      • Agni
        • Combustion (Pasivní schopnost)
          • Tato schopnost nyní spouští Mage's Blessing
      • Athena
        • Reach (Pasivní schopnost)
          • Tato schopnost byla upravena, aby působila Basic Attack poškození a díky tomu spouští předměty pro Basic Attacky
      • Terra
        • Standing Stones (Pasivní schopnost)
          • Tato schopnost byla upravena, aby působila Basic Attack poškození a díky tomu spouští předměty pro Basic Attacky

Bug Fixy

  • Opraven problém, kdy dveře pro Spawn minionů na Conquest mapě neseděly
  • Opraven problém, kdy duše vytvořené Kerberovou třetí schopností nepobíraly poškození ze schopností
  • Opraven problém, kdy Aphroditě a její spřízněné duši byl aplikován podivný materiál při aktivaci ultimátní schopnosti
  • Jungle Bossové nyní vydrží více
  • Přidána hranice pro scaling zlata / zkušeností u Jungle kempů a minionů (hranice je 8)
  • Přidána hranice pro scaling zlata / zkušeností u Jungle bossů (hranice je 25)
  • Opraven problém s kolizemi u postranních cest a základen
  • Fire Giant a Gold Fury nyní spustí Accolades při zabití (jako má např. first blood)
  • Opraven problém, kdy se kamera po smrti mohla zaseknout v titánovi
  • Aktualizována Kerberova ultimátní schopnost aby pouze "pozastavila" bohy ve vzduchu
  • Opraven problém, kdy Kerberovy duše mu občas zamezovaly v útoku
  • Opraven problém, kdy Kerberovy duše mohly body blokovat basic attacky
  • Opraven problém, který působil crash

Hot Fix (23. 1. 2018)

  • Opraven problém, kdy hra padala během "Training Missions 2-4"
  • Opraven problém, kdy herní panel s vlastnostmi hráče cykloval mezi různými čísly
  • Skiny Anarchist Bellona, Groovy Aphrodite, Titanium Ronin Susano, Hired Gun Ares byly přidány na PTS
  • Opraven problém, kdy hráči nemohli prodat vylepšená požehnání
  • Opraven problém, kdy efekt Cursed Ankh Upgrade byl permanentní
  • Opraven problém, kdy efekt pro Pyromancera začínal a končil o zhruba 8s později
  • Opraven problém, kdy Aegis Upgrade trval 2s místo 1,5s
  • Opraven problém, kdy Hou Yiho střely procházely srkze věže
  • Opraven porlbém, kdy všechny Health Bary ve spectatoru byly červené
  • Opraven problém, kdy Skadin nový skin používal špatnou načítací kartičku
  • Opraven problém, kdy jeden ze Jing Weiných tauntů byl příliš potichu
  • Opraven problém, kdy Jing Wei přehrávala zvuk třetí schopnosti, když používala ultimátní schopnost
  • Opraven problém, kdy Demonic Thanatos přehrával špatné voice lines
  • Požehnání (Blessings), která původně měla být určena pouze pro Conquest budou nakonec povolena i ve všech ostatních herních módech.

Skiny

Fiendish Flight Jing Wei (Exkluzivní) Fiendish Rage Cu Chulainn (Exkluzivní) Star Salvager Skadi (Limitovaný) Knight of Wisdom Athena (Exkluzivní)

Anarchist Bellona (Exkluzivní) Groovy Aphrodite (Exkluzivní) Handsome Hunter Hou Yi (Exkluzivní) Titanium Ronin Susano (Exkluzivní)

Hired Gun Ares (Exkluzivní) Demonic Thanatos (Exkluzivní) Pale Raven Morrigan (Limitovaný - Odměna za Season 4 Ranked) Thanatos Mastery

 


Conquest Mapa

Změny pro všechny Herní módy

Season Ticket

Ranked


Změny předmětů

predmetStartovní předměty a požehnání

Odstraněny ze hry. Nahradí je Požehnání (Blessings), které jsou rozděleny na Požehnání pro všechny herní módy a Požehnání pro herní módy mimo Conquest. Žádný herní mód nemá k dispozici oba typy Požehnání. Požehnání pro herní módy mimo Conquest nelze zakoupit na Conquest mapě.

Každý hráč může zakoupit pouze 1 požehnání za zápas (jakékoliv, např. válečník může zakoupit požehnání pro mágy). Jakmile zakoupíte požehnání, jiné už zvolit nemůžete. Po prodání požehnání již nemůžete zakoupit další, dokonce ani stejný typ.

Každé požehnání má Role Quest po jehož splnění je předmět vylepšen a získá bonusové vlastnosti


predmetAssassin's Blessing

Pouze v Conquestu

700 zlata

+35% bonusové poškození vůči jungle monstrům

+7% zdraví obnoveno po zabití jungle monstra

+20 many obnoveno po zabití jungle monstra

Role Quest: Jungle

Zabijte nebo asistujte při zabití u Jungle monster a hráčů. Jungle monstra poskytují 1 stack, bohové 5 stacků.Po dosažení 50 stacků je tento předmět vylepšen a obdrží +10 penetrace.


predmetGuardian's Blessing

Pouze v Conquestu

700 zlata

+100 Zdraví

+5 fyzické obrany

+5 magické obrany

+7 HP a obnovené many za asistenci při zabití Lane miniona

+3 zlata za asistenci při zabití Lane miniona

Role Quest: Support

Asistujte při zabíjení Lane minionů, abyste získávali stacky. Každá asistence poskytne 1 stack. Po dosažení 50 stacků je tento předmět vylepšen a poskytuje odměnu +3 zlata každých 5s.


predmetHunter's Blessing

Pouze v Conquestu

700 zlata

+15 poškození k basic attacku

+10 MP5

Role Quest: Carry

Zabíjejte nebo asistujte při zabití Lane minionů nebo bohů. Lane minioni poskytnou 1 stack, bohové 5 stacků. Po dosažení 75 stacků je tento předmět vylepšen a získá +15% k rychlosti útoku a dalších +15 poškození k basic attackům.


predmetMage's Blessing

Pouze v Conquestu

700 zlata

+25 poškození ke schopnostem

+2 MP5 za každých 10% chybějící many

Role Quest: Mid

Zabíjejte nebo asistujte při zabití Lane minionů nebo bohů k získání stacků. Lane minioni poskytují 1 stack, bohové 5 stacků. Po dosažení 75 stacků je tento předmět vylepšen a získá 10% ke snížení cooldownů.


predmetWarrior's Blessing

Pouze v Conquestu

700 zlata

+100 zdraví

+3 snížení veškerého přijatého poškození

+40 vašeho zdraví a many je obnoveno po udělení poškození nepřátelskému bohu, Cooldown: 10s

Role Quest: Solo

Působení poškození nepřátelskému bohu poskytne 1 stack. Tento efekt se objeví pouze jednou za 10s. Zabití nebo asistence při zabití nepřátelského boha poskytne 5 stacků. Po dosažení 15 stacků je tento předmět vylepšen a získá +10 Fyizkcé a Magické obrany.


predmetAttacker's Blessing

Předmět byl odstraněn ze hry

Pouze mimo Conquest

700 zlata

+20 fyzické síly

+25 magické síly

Role Quest: Damage

Působte poškození Lane minionům a nepřátelským bohům k získání stacků. Udělení 100 poškození Lane minionům poskytne 1 stack, udělení 100 poškození nepřátelským bohům poskytne 3 stacky. Při dosažení 50 stacků je tento předmět vylepšen a obdrží 10 penetrace.


predmetDefender's Blessing

Předmět byl odstraněn ze hry

Pouze mimo Conquest

700 zlata

+100 zdraví

+10 fyzické obrany

+10 magické obrany

Role Quest: Tank

Zmírněte přijaté poškození k získání stacků. Zmírnění 50 poškození poskytne 1 stack. Při dosažení 50 stacků je tento předmět vylepšen a poskytne +100 zdraví a many.


predmetSpecialist's Blessing

Předmět byl odstraněn ze hry

Pouze mimo Conquest

700 zlata

+10 MP5

+10% ke snížení cooldownů

Role Quest: Utility

Působte poškození nepřátelům nebo lečte své spojence k získání stacků. Pokaždé, když je nepřítel poškozen a nebo spojenec vyléčen některou z vašich schopností, obdržíte 1 stack. Každá schopnost může poskytnout maximálně 3 stacky. Po dosažení 50 stacků je předmět vylepšen a obdrží +10% k rychlosti pohybu.


predmetRod of Tahuti

Cena byla snížena z 3300 na 3000

Magická síla byla zvýšena ze 125 na 150

Nový pasivní efekt - Získáte +25% magické síly vůči cílům, které mají méně než 50% zdraví


predmetDoom Orb

Cena byla snížena z 2050 na 1700

Zvýšeno MP5 z 10 na 20

Nový pasivní efekt - Zabití nebo asistence při zabití nepřátelských minionů poskytne 1 stack, který vám poskytne +1% k rychlosti pohybu a 3 síly za stack. Stacky trvají 15s a maximálně můžete získat 5 stacků. Nepřátelští bohové poskytují 5 stacků.


predmetTelkhines Ring

Cena byla zvýšena z 2400 na 2800

Přidáno +20% k rychlosti útoku

Nový pasivní efekt - Vaše basic attacky nyní působí bonusové poškození v podobě 10 + 5% vaší magické síly. Tento efekt není aplikován vůči strukturám.


predmetDemonic Grip

Síla byla zvýšena ze 40 na 50


predmetBook of the Dead

Tento předmět byl přesunut ze stromu předmětu Trinket do stromu předmětu Book

Cena byla snížena z 2800 na 2600

Magický lifesteal byl odstraněn

Přidáno 200 many

Nový pasivní efekt - Pokud je vaše zdraví sníženo pod 50%, pak obdržíte štít, který odpovídá 25% vaší současné many. Štít trvá 6s. Tento efekt se může objevit pouze jednou za 90s.


predmetSoul Gem

2300 zlata

+65 magické síly

+150 zdraví

+12% k magickému lifestealu

+10% ke snížení cooldownů

Pasivní efekt - Pokaždé, když zasáhnete nepřítele schopností nebo basic attackem, tak obdržíte 1 stack. Po dosažení 5 stacků bude vaše příští schopnost působit bonusové poškození, které odpovídá 25% vaší magické síly a vyléčí vás a spoluhráče v dosahu 30 jednotek o 25% vaší magické síly.


predmetTyphon's Fang

2800 zlata

+100 magické síly

+200 many

+15% k magickému lifestealu

Pasivní efekt - Váš magický lifesteal z předmětů je zvýšen o 50%. Vaše magické síla je zvýšena o 100% hodnoty magického lifestealu, který máte.


predmetObsidian Shard

Odstraněna 33% magické penetrace

Nový pasivní efekt - Vaše magické poškození ignoruje 20% magické obrany cíle. Pokud má cíle více jak 40 magické obrany, tak je efekt posílen a ignoruje větší procento jejich obrany. Maximální hodnota odpovídá 45% magické penetrace při 175 a více magické obrany cíle.


predmetTitan's Bane

Odstraněna 33% magické penetrace

Nový pasivní efekt - Vaše fyzícké poškození ignoruje 20% fyzické obrany cíle. Pokud má cíle více jak 65 fyzické obrany, tak je efekt posílen a ignoruje větší procento jejich obrany. Maximální hodnota odpovídá 40% fyzické penetrace při 175 a více fyzické obrany cíle.


predmetEthereal Staff

Nový pasivní efekt - Vaše schopnosti působí bonusové poškození v podobě true damage, které odpovídá 3% maximálního zdraví cíle. Pokud má cíl více jak 2000 zdraví, tak je bonusové poškození zvýšeno. Maximální hodnota poškození odpovídá 10% maximálního zdraví cíle při 2750 zdraví cíle a více. Tento efekt se může objevit pouze jednou za 10s a prioritizuje cíl s největším množstvím zdraví.


predmetQin's Sais

Nový pasivní efekt - Úspěšné basic attacky působí navíc fyzické poškození, které odpovídá 3% maixmálního zdraví cíle. Pokud má cíl více jak 2000 zdraví, tak je poškození zvýšeno. Maximální hodnota odpovídá 5% vašeho maximálního zdraví cíle při 2750 zdraví cíle a více. Tento efekt je aplikován pouze vůči bohům.


predmetBoots

Cena byla zvýšena z 300 na 500


predmetWarrior Tabi

Cena byla zvýšena z 1550 na 1600


predmetNinja Tabi

Cena byla zvýšena z 1500 na 1550


predmetTalaria Boots

Cena byla zvýšena z 1400 na 1600

Piřdáno +15 MP5

Bonus k rychlosti pohybu byl zvýšen z 18% na 25%

Nový pasivní efekt - Při odchodu z fontány obdržíte +20% bonus k rychlosti pohybu. Tento efekt trvá 7s.


predmetShoes

Cena byla zvýšena z 300 na 500


predmetShoes of Focus

Cena byla zvýšena z 1500 na 1550


predmetTraveler's Shoes

Cena byla zvýšena z 1400 na 1600

Piřdáno +15 MP5

Bonus k rychlosti pohybu byl zvýšen z 18% na 25%

Nový pasivní efekt - Při odchodu z fontány obdržíte +20% bonus k rychlosti pohybu. Tento efekt trvá 7s.


predmetChronos Pendant

Cena byla zvýšena z 2750 na 2800

Magická síla byla zvýšena z 80 na 100


predmetSpear of Desolation

Magická síla byla zvýšena z 80 na 100

Magická penetrace byla snížena z 20 na 15


predmetDivine Ruin

Cena byla snížena z 2400 na 2300

Magická penetrace byla zvýšena z 10 na 15


predmetSpear of the Magus

Cena byla zvýšena z 2150 na 2300

Magická síla byla zvýšena z 50 na 65


predmetSpell Focus

Magická penetrace byla snížena z 22% na 15%


predmetSoul Reliquary

Ikona a jméno předmětu byly změněny na Spellbook


predmetSoul Trap

Ikona a jméno předmětu byly změněny na Book of Souls


predmetSoul Reaver

Magická síla byla zvýšena ze 100 na 120


predmetPolynomicon

Tento předmět byl přesunut ze stromu předmětu Trinket do stromu předmětu Book

Nová ikona


predmetEnchanted Trinket

Odstarněno 100 many

Přidáno 100 života


predmetPythagorem's Piece

Odstraněno 200 many

Přidáno 200 zdraví


predmetTalon Trinket

Přidáno 100 many


predmetBancroft's Talon

Přidáno 150 many


predmetUncommon Sash

Přejmenováno na Uncommon Staff


predmetGolden Sash

Přejmenováno na Golden Staff


predmetWarlock's Sash

Přejmenováno na Warlock's Staff

Základní zdraví bylo sníženo z 300 na 200

Magická síla byla zvýšena z 50 na 75

Zvýšeno zdraví za stack ze 3 na 4


predmetThe Crusher

Nový pasivní efekt - Vaše schopnosti působí bonusové poškození za čas, které odpovídá 30 + 15% vašé fyzické síly po dobu 2 sekund


predmetTranscendence

Přidáno +10% ke snížení cooldownů


predmetVoid Shield

Přidáno +100 zdraví

Snížena fyzická síla z 30 na 20

Zvýšena fyzická obrana ze 40 na 50


predmetBlackthorn Hammer

Nový pasivní efekt - Pokud máte více než 50% many, obdržíte 10% ke snížení cooldownů. Pokud máte méně než 50% many, pak obdržíte +50 MP5.


predmetAtlanta's Bow

Doba trvání bonusu k rychlosti pohybu bylo zvýšeno z 3s na 7s


predmetIchaival

Pasivní efekt nyní rovněž snižuje magickou sílu o 15 za stack


predmetSilverbranch Bow

Nový pasivní efekt - Každý úspěšný basic attack zvýší rychlost útoku o 5% a sníží rychlost útoku protivníka o 5% po dobu 3s (max. 3 stacky).


predmetDeathbringer

Cena byla snížena z 3000 na 2800

Šance na kritický zásah byla zvýšena z 20% na 35%

Pasivní zvýšení poškození kritického zásahu bylo sníženo ze 40% na 25%


predmetHide of the Urchin

Sníženy obrany za stack ze 3 na 2

Po dosažení stacků je nyní předmět vylepšen a poskytuje bonusové efekty

Pasivní efekt vylepšeného předmětu - Získáte štít, který odpovídá 100 zdraví + 5 za level, který je po malých částech obnovován každé 3 sekundy mimo boj. Štít je obnoven v plné síle po 30 sekundách. 


predmetMagi's Cloak

Přejmenováno na Cleric's Cloak


predmetMagi's Blessing

Přejmenováno na Magi's Cloak


predmetTalisman of Energy

2250 zlata

+50 magické obrany

+300 zdraví

Nový pasivní efekt - Poté, co zabijete nebo asistujete při zabití nepřátel, poskytnete spoluhráčům v dosahu 55 jednotek staky energie. Tyto stacky poskytují +1 % k rychlosti pohybu, +1 % k rychlosti útoku a 5 MP5 za stack. Efekt trvá 6s a maximální počet stacků je 10.


predmetHeartward Amulet

Zdraví bylo zvýšeno z 200 na 250

Magická obrana byla zvýšena ze 45 na 55


predmetGauntlet of Thebes

Cena byla zvýšena z 2150 na 2400

Zdraví bylo sníženo z 300 na 200

Nový pasivní efekt - Za každou asistenci při zabití Lane miniona nebo Jungle monstra obdržíte 1 stack. Staky poskytují 1 fyzické obrany a  1 magické obrany. Při dosažení 50 stacků je předmět vylepšen.

Pasivní efekt vylepšeného předmětu - Poskytuje auru 20 magické obrany vám a spoluhráčům v dosahu 70 jednotek.


predmetOni Hunter's Garb

Nový pasivní efekt - Pokud je v dosahu 55 jednotek od vás 3 a více nepřátelských bohů, tak získáte 5% bonus ke zmírnění přijatého poškození.


predmetSovereignty

Zdraví bylo zvýšeno z 200 na 250

Fyzická obrana byla zvýšena ze 40 na 50


predmetSpectral Armor

Fyzická obrana byla snížena ze 70 na 60

Nový pasivní efekt - Kritické zásahy vám působí 50% poškození místo 100%.


predmetChalice of the Oracle

Cena byla snížena ze 400 na 300


predmetAegis Amulet

Doba trvání imunity byla snížena ze 2s na 1,5s

Cooldown byl zvýšen ze 160s na 180s


predmetAegis Amulet Upgrade

Doba trvání imunity byla snížena ze 2s na 1,5s

Cooldown byl zvýšen ze 130s na 150s


predmetCursed Ankh Upgrade

Odstraněn debuff, který zvyšoval cenu many schopností nepřátel

Nyní aplikuje nový efekt. Pokud jste vyléčeni schopností, zatímco je tento efekt aktivní, tak obdržíte o 20% více poškození ze všech zdrojů. Tento efekt neprodlužuje dobu trvání.

Přidán nový grafický efekt


predmetHand of the Gods

Předmět byl odstraněn ze hry


predmetHand of the Gods Upgrade

Předmět byl odstraněn ze hry


predmetShield of Thorns

Pokud vám bylo způsobeno více pošození než 150*vaší úrovně, tak je efekt ukončen dříve.


predmetShield of Throns Upgrade

Pokud vám bylo způsobeno více pošození než 150*vaší úrovně, tak je efekt ukončen dříve.



Změny bohů

Agni
buhschopnostObecné

Všichni mágové mají nyní scaling magické obrany v podobě +0,9 za level! (Platí pro Agni, Ah Puch, Anubis, Aphrodite, Chang'e, Chronos, Discordia, He Bo, Hel, Isis, Janus, Kukulkan, Nox, Nu Wa, Poseidon, Ra, Raijin, Scylla, Sol, Thoth, Vulcan, Zeus. Kvůli ušetření místa toto již nebudu zmiňovat)

Rychlost pohybu byla zvýšena z 350 na 355


Ah Muzen Cab
buhschopnostHive

Snížen bonus k rychlosti útoku z 10/20/30/40/50% na 10/15/20/25/30%


Ao Kuang
buhschopnostKing of Eastern Seas

Léčení na této schopnosti je aktivováno až po provedení popravy.


Ares
buhschopnostObecné

Rychlost pohybu byla zvýšena z 360 na 365


Fafnir
buhschopnostCursed Strength

Snížena doba omráčení z 1,5s na 1s pro obě formy


He Bo
buhschopnostObecné

Rychlost pohybu byla zvýšena z 350 na 355


Hel
buhschopnostObecné

Rychlost pohybu byla zvýšena z 350 na 355


Khepri
buhschopnostObecné

Rychlost pohybu byla zvýšena z 360 na 365


Kuzenbo
buhschopnostObecné

Zvýšeno zdraví za level z 95 na 100


Loki
buhschopnostDecoy

Cooldown byl snížen ze 14s na 12s

Poškození bylo zvýšeno ze 75/125/175/225/275 na 90/140/190/240/290


Nike
buhschopnostRend

Nike je nyní imunní vůči odhození (knockback) během této schopnosti.

Poškození bylo sníženo z 50/85/120/155/190 na 50/80/110/140/170


Ra
buhschopnostObecné

Rychlost pohybu byla zvýšena z 350 na 355


Scylla
buhschopnostObecné

Rychlost pohybu byla zvýšena z 350 na 355

Základní zdraví bylo zvýšeno ze 68 na 75


Thoth
buhschopnostHieroglyphic Assault

Základní poškození bylo zvýšeno z 35/55/75/95/115 na 40/60/80/100/120


Tyr
buhschopnostPower Cleave

Zvýšen scaling fyzické síly léčení z 0 % na 20 %


Ymir
buhschopnostObecné

Rychlost pohybu byla zvýšena z 360 na 365


Cu Chulainn
buhschopnostObecné

Sníženo základní HP5 z 9 na 7

schopnostSpear of Mortal Pain (War Cry)

Cooldown byl zvýšen z 90s na 100s


Ratatoskr
buhschopnostDart

Cooldown byl zvýšen z 12s na 14s

schopnostAcorn Blast

Cena byla snížena z 60 na 60/65/70/75/80 many


Ravana
buhschopnostObecné

Základní zdraví bylo sníženo ze 470 na 450

schopnostMystic Rush

Sníženo snížení přijímaného poškození z 20/25/30/35/40% na 10/15/20/25/30%


Raijin
buhschopnostPercussive Storm

Sníženo základní poškození z 30/45/60/75/90 na 25/40/55/70/85 za úder. (z 120/180/240/300/360 na 100/160/220/280/340 celkem)

schopnostRaiju

Sníženo poškození vůči cílům po zasažení prvního z 15/25/35/45/55 +13% scaling na 9/15/21/27/33 + 8% scaling za interval.

schopnostTaiko Drums

Cooldown byl zvýšen z 90s na 100s


Komentáře

# Datum Jméno Obsah komentáře
1 20.01.2018 AAnubis Přesné datum zatím není známo. Odhady jsou na konec ledna. Pro více informací sledujte náš facebook, kde to bude zveřejněno hned, jak se to dozvíme.
2 20.01.2018 New Season Kdy bude nová sezóna ve hře?

Přidat nový komentář

Jméno:
Váš mail:
Obsah komentáře:
Aktuální Verze

5.20

5.20

5.20

5.20