banner
Hel
Hel
ikonka
Magický
ikonka
Mág
ikonka
Na dálku
ikonka
Severský
Poslední aktualizace: 07.04.2018

Překrásná i příšerná bohyně Hel, správkyně mrtvých, vynáší rozsudky nad dušemi a rozhoduje o tom, kdo bude znovuzrozen. Je na obou stranách dvou extrémů.

Jako dcera Lokiho, Boha podvodníka, má svůj osud, stejně jako její bratři Fenrir a Jormungandr, předurčen k temnotě již od počátku. Ódin, Všeotec, odhalil proroctví, které říkalo, že Hel a její sourozenci přinesou velkou zkázu, která vyústí v Ragnarök. Ve snaze tomu zabránit vyslal každého z nich do tří různých říší, ne jako do vězení, avšak daleko od svobody. Hel dal Ódin na starost říši mrtvých, konkrétně těch, kteří zemřeli stářím nebo v nemoci. Ódin samotný spravoval Vallhalu pro ty, kteří zemřeli v bitvě.

Při porodu byla půlka Helina obličeje zahalena ve stínu a půlka ve světle, byla živá i mrtvá, a tak se ihned s grácií zhostila své nové role a na znamení díku dala Ódinovi darem havrany Huginna a Muninna. O duše dobrosrdečných, nemocných a starých se laskavě starala, avšak duše zlé nemilosrdně poslala do zmrzlých hlubin Niflheimu.

Avšak navzdory Ódinovým snahám se osud nedá odvrátit. Hel prochází konfliktním bojem mezi shovívavostí a zlomyslností, avšak jeden extrém nakonec převáží. Přijde čas, kdy Hel naplní svůj osud, avšak ještě není známo, zda bude silou temna nebo světla.

Pasivní schopnost
schopnost schopnost Stance Attunement

Podle toho, v jaké je Hel formě, tak postupně získává její sílu. V temné formě získává až 20% bonus k magické síle a ve světlé formě získává 20% bonus k léčení.

První schopnost
schopnost schopnost Decay (Restoration)

Decay (Temná forma): Hel vystřelí projektil, který na konci své trajektorie exploduje a působí poškození nepřátelům v dosahu 15 stop. Schopnost prochází skrze miniony a exploduje po zásahu zdi nebo nepřátelského boha.
Restoration (Světlá forma): Hel vystřelí projektil, který způsobí následující efekty: Při zasažení nepřátelského boha působí cíli poškození a při zasažení spoluhráče vyléčí jak jeho, tak Hel.

Temné poškození: 70/120/170/220/270 (+50% vaší magické síly)

Světlé poškození: 70/120/170/220/270 (+50% vaší magické síly)

Léčení (světlá forma): 60/90/120/150/180 (+30% vaší magické síly)

Cooldown: 8 sekundy

Cena: 70/75/80/85/90 many

Druhá schopnost
schopnost schopnost Hinder (Cleanse)

Hinder (Temná forma): Hel sníží po určitou dobu cílům magickou obranu a zpomalí je.
Cleanse (Světlá forma): Hel očistí crowd control efekty ze zasažených spojenců a po určitou dobu zabraňuje novým.

Temné snížení magické obrany: o 5/10/15/20/25

Temné zpomalení: 20/25/30/35/40%

Doba trvání pro temné efekty: 3s

Doba světlé CC imunity: 1,5s

Rádius: 20

Cooldown: 16/15/14/13/12 sekund

Cena: 60/65/70/75/80 many

Třetí schopnost
schopnost schopnost Repulse (Inspire)

Repulse (Temná forma): Hel vyvolá temnou energii, která působí poškození všem nepřátelům v dosahu.
Inspire (Světlá forma): Hel vyvolá světlou energii, která utiší bolest spojenců, vyléčí je a zvýší jejich rychlost pohybu. Spoluhráči jsou léčeni každou 1s po dobu 6s, Hel je vyléčena okamžitě.

Poškození: 80/130/180/230/280 (+70% vaší magické síly)

Léčení sebe sama: 60/90/120/150/180 (+30% vaší magické síly)

Léčení spojenců: 10/15/20/25/30 (+5% vaší magické síly) po dobu 6s

Bonus k rychlosti pohybu pro Hel: 25%

Bonus k rychlosti pohybu pro ostatní: 10%

Doba trvání bonusu: 6s

Rádius: 30

Cooldown: 12 sekund

Cena: 60/65/70/75/80 mana

Ultimátní schopnost
schopnost schopnost Switch Stances

Pomocí této schopnosti Hel mění formu.
Temná forma: Schopnosti působí poškození a Hel získává bonus k magické síle.
Světlá forma: Schopnosti léčí a pomáhají jejím spoluhráčům a Hel získává bonus k obraně.
Polovina bonusů získaných z aktivní formy jsou sdíleny se všemi spoluhráči v dosahu 30 jednotek. Také dodatečně zvedá magickou a fyzickou obranu.

Pasivní efekt: Hel v obou formách získává bonus k MP5

Temný bonus k magické síle: 20/30/40/50/60

Světlý bonus k obraně: 5/10/15/20/25

Cooldown: 2 sekundy

Bonus k MP5: 15/20/25/30/35

render
Titul Pantheon Typ útoku Třída
Bohyně podsvětí Severský Magický, Na dálku Mág
Výhody Zdraví Mana Rychlost pohybu
Schopnost udržet se v bitevní vřavě po delší dobu, Velká oblast poškození 380 (+47) 300 (+57) 355
Dosah Rychlost útoku Poškození basic attacku Vývoj basic attacku
55 0,86 (+0,9%) 33 +1,5 (+20% magické síly)
Fyzická obrana Magická obrana HP5 MP5
9 (+2,6) 30 (+0,9) 5 (+0,43) 5 (+0,45)
Obrázek Název Popis
obrazekachievementCleansed Your Soul

Při hře za Hel očistěte 3 nebo více spoluhráčů, kteří byli omráčeni.

obrazekachievementWhich Side Are You On?

Při hře za Hel zabijte stejného nepřítele dvakrát - jednou ve světlé formě, jednou v temné.

Aktuální Verze

5.20

5.20

5.20

5.20